Anita's Articles

純純文采 吳純純 台灣 台北縣 1947-2006

Name:
Location: Torrance, California

I'm from Taiwan. I live in USA. I wish my friends and family know more about these two places through the blog.

Saturday, November 04, 2006

草蔓遍野

作者:吳純純

草蔓遍野 雲霧期期
清婉伊人 旦夕其攜
悠悠蒼天 知我何兮
既見之子 適我願兮

草蔓遍野 雲霧期期
坦靜伊人 投之木李
悠悠蒼天 癡我何兮
貽予玦環 縭我願兮

草蔓遍野 雲霧期期
和佼伊人 荷懷舒棲
悠悠蒼天 至我何兮
偕臧與子 歸我願兮

0 Comments:

Post a Comment

<< Home